fredag 23 juli 2010

Dagens Politik

Bernt Johansson, Folkpartiet Färgelanda, driver en blogg under namnet Dagens Politik.

Bloggen skall enligt Bernt "behandla på ett frihetligt sätt olika frågor inom dagsaktuell politik".

Jag kommenterade Bernts egen kommentar i ett av hans inlägg. Min kommentar föll tydligen inte Bernt på läppen eftersom den aldrig publicerades.

Min kommentar gällde huruvida man kan lita på Fp i Färgelanda eller inte.

Svagt att inte ta in den Bernt! Men jag gör dig ändå den tjänsten att här skriva adressen till din blogg: http://fergeland.blogspot.com

Jag noterar även att Kenneth Carlsson får rejält svar på tal i dagens Bohusläningen av Katarina Bäckdahl-Elf och en bekymrad högsätersbo.
Kenneth har lyckats reta upp folk ordentligt i Färgelanda. Det blir nog några mandat som går till andra partier i fullmäktige till hösten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar