måndag 25 oktober 2010

Utmaning till Kenneth Carlsson

Jag hade den stora glädjen att vinna en trisslott på Kenneth Carlssons blogg strax före valet. Jag skrev till Kenneth att han kunde skrapa lotten på nästa fullmäktigemöte och skänka eventuell vinst till välgörande ändamål.

Kenneth nappade på idén och svarade att han tänkte skrapa lotten i kaffepausen på fullmäktigemötet den 20/10. Evenuell vinst skulle tillfalla Röda Korset.

Tyvärr gav inte lotten någon vinst. Jag tyckte att Röda Korset ändå inte skulle gå "lottlösa" (kul va?) ur denna situation, så jag sände in en ny kommentar på Kenneths Blogg där jag skrev att jag tänkte skänka 500 kronor till Röda Korset.
Jag gav Kenneth chansen att anta denna "utmaning".
Kenneth har inte publicerat min kommentar ännu, så jag lägger lite press på honom här på min blogg så får vi se om han "vaknar".

Kom igen nu Kenneth!



3 kommentarer:

  1. Undrar varför inte Kenneth tar upp den kastade handsken?

    Tar kanske med en bössa till nästa kf och skramlar lite. Alla fick ju gratis tårta förra gången. En slant till Röda Korset vore kanske bra.

    SvaraRadera
  2. Han deppar nog fortfarande.

    SvaraRadera
  3. Till Southbrook och Anonym:

    Antagligen är det så att Kenneth inte är lika aktiv vid datorn längre. Han har nog inte nåtts av denna "utmaning" ännu.
    Ärligt talat så tror jag att Kenneth gärna skulle skänka 500 kronor till Röda Korset.

    Vi får vänta och se, hitills har ju lotten gett Röda Korset 500 kronor, förhoppningsvis blir det 1000 kronor.

    SvaraRadera